|

Nasze podejście

Od wielu lat Tesco zapewnia klientom wysoką jakość produktów i usług - chcemy dostarczać im to, czego oczekują. Aby to osiągnąć, doceniamy i rozumiemy nie tylko naszych klientów, ale przed wszystkim - pracowników.

Tesco w Polsce to miejsce pracy dla kilkunastu tysięcy osób. W regionie całej Europy Środkowej zatrudniamy ponad 48 000 osób. Chcemy zapewnić, by każda z nich miała możliwość rozwoju i osiągnięcia swojego celu.

Dlatego Tesco przywiązuje dużą wagę do tworzenia kultury i atmosfery miejsca pracy, w którym każdy może czuć się mile widziany. Kimkolwiek jesteś, gdziekolwiek pracujesz i cokolwiek robisz - możesz rozwinąć swój pełny potencjał i odnieść sukces w Tesco.

 

Miejsce, do którego warto dołączyć

Dla niektórych chodzi o miejsce, w którym mogą wybrać sposób pracy. Dla innych chodzi o elastyczność i dopasowanie pracy do ich życia. Może to również oznaczać równowagę między pracą a życiem prywatnym, dzięki czemu możemy w pełni wykorzystać swój potencjał zarówno w pracy, jak i w domu. Celem Tesco jest tworzenie środowiska pracy, w którym różne modele i sposoby pracy są akceptowane i doceniane.

Rozwój w pracy może być bezpośrednio związany z rozwojem osobistym. Dajemy naszym pracownikom możliwość "poruszania się" w firmie, co może obejmować: rozwój w ramach struktur, zmianę działów lub nowe stanowiska w sklepach, biurach i centrach dystrybucji.

Praca w zespole to dla nas dzielenie się sukcesami, budowanie więzi i bycie częścią społeczności koleżanek i kolegów, w której ludzie dbają o siebie nawzajem. Wykorzystujemy nasze różne doświadczenia i różne style życia, co pozwala nam na lepszą współpracę w zespole.

Zdajemy sobie sprawę, że spoczywa na nas jasna odpowiedzialność za wspieranie naszych koleżanek i kolegów. Zobowiązujemy się do ciągłego szkolenia naszych pracowników, utrzymywania bezpiecznego i zdrowego środowiska pracy oraz tworzenia kultury, w której wszyscy czują się mile widziani i ważni.

 

Konkurencyjne wynagrodzenia

Chcemy oferować konkurencyjny pakietu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. nagród. Ponieważ nasi pracownicy są naszymi najbardziej cenionymi klientami, zapewniliśmy im stałą zniżkę 10% przy zakupach w Tesco. Pracownicy mogą też liczyć m.in. na zniżki w zajęciach sportowych czy nagrody jubileuszowe.

 

Rozwój

Pomagamy wzmacniać u naszych koleżanek i kolegów umiejętności, których potrzebują, aby rozwijać swoją długoterminową karierę zawodową. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości uczenia się poprzez naszą Akademię Tesco, w tym szkolenia, zasoby online czy umożliwienie pracownikom bezpośredniego wzięcia odpowiedzialności za ich rozwój.

 

Różnorodność

Wszyscy są mile widziani w Tesco. Cenimy każdą osobę, bez względu na rasę, religię, płeć czy narodowość. Chcemy sprawiać, by wszyscy czuli się szanowani i doceniani. Każdy może coś zmienić dla naszych klientów i każdy może stać się częścią naszego zespołu.

 

Zdrowie i dobre samopoczucie

Aby nasze koleżanki i koledzy mogli w pełni wykorzystać swój potencjał w pracy i poza nią, chcemy pomagać pracownikom dbać o dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne. Prowadzimy wiele działań, które podnoszą świadomość na temat zdrowego stylu życia i dbałości o siebie. Zachęcamy pracowników do zdrowego odżywiania się i aktywności poprzez nasz program "Żyj.zdrowo". W ramach kampanii zapewniamy darmowe owoce i warzywa oraz organizujemy konkursy sportowe.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo

Priorytetem dla nas jest, by Tesco było bezpiecznym miejscem do pracy i zakupów. Dlatego mamy jasne, proste i spójne normy bezpieczeństwa, a także innowacyjne i elastyczne rozwiązania problemów z zakresu bezpieczeństwa.

Anioły Tesco

Każdy może spotkać się z nieoczekiwanymi wydarzeniami w życiu, dlatego uruchomiliśmy inicjatywę "Anioły Tesco", aby pomóc koleżankom i kolegom przetrwać trudne chwile.

Wolontariat

Tesco jest również zaangażowane we wspieranie lokalnych społeczności, dlatego zachęcamy naszych pracowników do udziału w programie wolontariackim, by pomagać w realizacji ważnych społecznie, lokalnych celów.

Pomocne dłonie

W Tesco jest wielu pracowników i wiele ról, ale mamy jeden cel, którym jest dbanie  o naszych klientów. Dzięki programowi „Pomocne dłonie” osoby z biur mają szansę pracować w sklepach w czasie pracowitych okresów, takich jak Boże Narodzenie i Wielkanoc, aby pomagać pracownikom sklepów.