|

Zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie

Bezpieczne zakupy, bezpieczna praca

Bezpieczeństwo naszych koleżanek i kolegów, a także klientów, jest dla nas jednym z kluczowych zagadnień, dlatego w ostatnim roku intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby ograniczyć liczbę wypadków w pracy (wypadków, w wyniku których koleżanki i koledzy musieli przerwać na jakiś czas pracę). Udało nam się obniżyć ten wskaźnik o 29%.


Zrealizowaliśmy zakup 347 automatycznych defibrylatorów zewnętrznych do 2 000 sklepów w Europie Środkowej – służą naszym koleżankom i kolegom, a także klientom, w sytuacjach zagrożenia życia. Stale podnosimy umiejętności udzielania pierwszej pomocy w naszych biurach, a także wprowadzamy ten element do szkoleń przeprowadzanych w naszych sklepach.


Zainaugurowaliśmy również kampanię „Jedź bezpiecznie“, w ramach której przeprowadziliśmy sesje symulacji zderzeniowych. Kampania miała na celu edukację naszych koleżanki i kolegów w kwestii bezpiecznego poruszania się po drogach i zachęcenie ich do przeanalizowania własnego sposobu jazdy samochodem.

Zdrowie i dobre samopoczucie

W Tesco chcemy, aby nasze koleżanki i koledzy byli w jak najlepszej formie – zarówno w pracy, jak również w ich czasie prywatnym. W ciągu całego roku przeprowadzamy szereg inicjatyw i kampanii, które mają na celu wspieranie ich w dążeniu do zdrowia i dobrego samopoczucia. Niektóre z aktywności przeprowadzonych w 2019 roku to:

  • darmowe owoce dla koleżanek i kolegów kilka razy w ciągu roku,
  • degustacje produktów marki własnej – z mniejszą zawartością soli, cukru i tłuszczu,
  • Tydzień Zdrowia, w ramach którego koleżanki i koledzy mogą skorzystać z porad dietetyków dotyczących zdrowego stylu życia, prowadzone są aktywizujące konkursy sportowe, jak również proponowane są zdrowe przekąski.