|

Nasze podejście

"Każdy, nawet najdrobniejszy gest ma znaczenie" to kluczowa wartość dla Tesco. Jest podstawą tego, co robimy każdego dnia dla naszych pracowników na całym świecie, w tysiącach społeczności, w których działamy, oraz dla milionów klientów, którym pomagamy. Jest to również idea leżąca u podstaw Strategii Pomocnych Gestów (Little Helps Plan), która określa, w jaki sposób Tesco chce wpływać na wyzwania społeczne i środowiskowe, które mają największe znaczenie dla naszych klientów, pracowników i społeczności.

Możemy wnieść największy wkład, koncentrując się na naszych ludziach, naszych produktach i naszych miejscach - trzech filarach strategii Little Helps Plan. U podstaw tych filarów leży szereg obszarów, w których nadal angażujemy się we właściwe postępowanie i które obejmują ważne kwestie, takie jak redukcja emisji dwutlenku węgla, zdrowie i bezpieczeństwo, bezpieczeństwo cybernetyczne czy walka z korupcją.

Plan zachęca nas do stworzenia firmy, w której pracownicy mogą rozwijać się niezależnie od pochodzenia; do pomocy klientom w dokonywaniu zdrowszych wyborów i korzystaniu z dobrej jakości, zrównoważonych produktów po przystępnych cenach; do zapewnienia, że żadna żywność, którą można zjeść, nie zostanie zmarnowana; do zmniejszenia wpływu naszych opakowań na środowisko naturalne oraz do wspierania społeczności, którym służymy. Od momentu wprowadzenia planu "Little Helps Plan" w 2017 r. poczyniliśmy znaczne postępy we wszystkich tych obszarach.

 

Raport "Strategia Pomocnych Gestów" 2019/20