|

RAPORT "Strategia Pomocnych Gestów", edycja 2019/2020

Wierzymy, że każdy, nawet najmniejszy pomocny gest, ma wielkie znaczenie. To przekonanie napędza nasze działania dla koleżanek i kolegów w tysiącach miejsc, dla społeczności, których częścią jesteśmy, a także dla milionów klientów, których wspieramy każdego dnia.

Strategia Pomocnych Gestów Tesco od 2017 roku wyznacza kierunek, w jakim chcemy podążać w obliczu ważnych dla nas wszystkich - społecznych i środowiskowych - wyzwań. Mamy ważną rolę do odegrania w globalnej walce o bardziej zrównoważony biznes.

Chcemy być motorem pozytywnej zmiany. Wierzymy, że nasze działania mają wpływ na cały łańcuch dostaw, który stoi obecnie w obliczu wielkich wyzwań społecznych i klimatycznych. Nasza Strategia Pomocnych Gestów pokazuje, jak chcemy tego dokonać.

W roku 2020 dokonaliśmy rewizji naszej Strategii Pomocnych Gestów, by odpowiadała na nowe wyzwania i zmieniające się priorytety biznesowe. Ta weryfikacja pozwoliła nam na zaktualizowanie ram naszych działań i umożliwiła opisanie różnorodnych wartości, jakie tworzymy, w sposób spójny z tym, jak na co dzień pracujemy:

Wprowadziliśmy nowy filar naszej strategii, Planetę, aby jeszcze lepiej uwidocznić wyzwania związane ze środowiskiem. W zgodzie z jedną z naszych wartości, że traktujemy innych tak, jak chcieliby być traktowani, poszerzyliśmy też filar Ludzi, uwzględniając teraz nie tylko koleżanki i kolegów z Tesco, ale również pracowników całego łańcucha dostaw. Rozumiemy bowiem, jak ważne jest tworzenie nowych miejsc pracy i możliwości dla ludzi i społeczności na całym świecie.

POBIERZ Raport "Strategia Pomocnych Gestów" 2019/20